Jesteś w dziale: Strona Główna » BIP » Komisje Rady Miejskiej » Komisja Rewizyjna » Komisja Rewizyjna VI kadencji Rady Miejskiej
Komisja Rewizyjna VI kadencji Rady Miejskiej
1) Paweł Kolendowicz - przewodniczący komisji;
2) Jadwiga Durejko - członek komisji;
3) Maria Fidos - członek komisji;
4) Edward Joachimiak - członek komisji;
5) Wincenty Seweryn Kilian - członek komisji;
6) Piotr Sebastian Złociński - członek komisji;
7) Jadwiga Pokaczajło - członek komisji;
8) Sebastian Kęciński - członek komisji;
9) Piotr Ratajczak- członek komisji.
PROTOKOŁY Z POSIEDZEŃ KOMISJI
- Protokół nr 1 z dnia 11 stycznia 2011 r.
- Protokół nr 2 z dnia 17 lutego 2011 r.
- Protokoł nr 3 z dnia 9 marca 2011 r.
- Protokół nr 4 z dnia 12 kwietnia 2011 r.
- Protokół nr 5 z dnia 10 maja 2011 r.
- Protokół nr 6 z dnia 31 maja 2011 r.
- Protokół nr 7 z kontroli realizacji z kontroli realizacji wydatków na promocję gminy w 2010 roku sporządzony w dniu 31 maja 2011 r.
- Protokół nr 8 z kontroli przebiegu realizacji inwestycji „Przebudowa parkingu ulicy Kościuszki” sporządzony w dniu 31 maja 2011 r.
- Protokół nr 9 z dnia 13 czerwca 2011 r.
- Protokół nr 10 z dnia 28 lipca 2011 r.
- Protokół nr 11 z dnia 14 września 2011 r.
- Protokół nr 12/11 z przeprowadzonej kontroli Komisji Rewizyjnej pn. analizy stanu zatrudnienia w Urzędzie Miejskim Trzcianki za lata 2002-2010 w dniu 6 października 2011 r.
- Protokół nr 13/11 z przeprowadzonej kontroli działalności Burmistrza w spółkach gminnych, kontrola z dnia 6 października 2011 r.
- Protokół nr 14/11 z dnia 6 paźdździernika 2011 r.
- Protokół nr 15/11 z dnia 26 paźdździernika 2011 r.
- Protokół nr 16/11 z dnia 20 grudnia 2011 r.
- Protokół nr 17/12 z dnia 12 stycznia 2012 r.
- Protokół nr 18/12 z dnia 26 stycznia 2012 r.
- Protokół nr 19/12 z dnia 21 lutego 2012 r.
- Protokół nr 20/12 z dnia 21 lutego 2012 r.
- Protokół nr 21/12 z dnia 21 lutego 2012 r.
- Protokół nr 22/12 z dnia 18 kwietnia 2012 r.
- Protokół nr 23/12 z dnia 18 kwietnia 2012 r.
- Protokół nr 24/12 z dnia 10 maja 2012 r.
- Protokół nr 25/12 z dnia 10 maja 2012 r.
- Protokół nr 26/12 z dnia 10 maja 2012 r.
- Protokół nr 27/12 z dnia 10 maja 2012 r.
- Protokół nr 28/12 z dnia 29 maja 2012 r.
- Protokół nr 29/12 z dnia 12 czerwca 2012 r.
- Protokół nr 30/12 z dnia 27 czerwca 2012 r.
- Protokół nr 31/12 z dnia 17 lipca 2012 r.
- Protokół nr 32/12 z dnia 13 września 2012 r.
- Protokół nr 33/12 z dnia 18 września 2012 r.
- Protokół nr 34/12 z dnia 23 października 2012 r.
- Protokół nr 35/12 z dnia 14 listopada 2012 r.
- Protokół nr 36/12 z dnia 23 października 2012 r.
- Protokół nr 37/12 z dnia 23 października 2012 r.
- Protokół nr 38 /12 z dnia 19 listopada 2012 r.
- Protokoł nr 39/12 z dnia 14 listopada 2012 r.
- Protokół nr 40/12 z dnia 14 listopada 2012 r.
- Protokół nr 41/12 z dnia 14 listopada 2012 r.
- Protokół nr 42/12 z dnia 19 listopada 2012 r.
- Protokół nr 43/12 z dnia 18 grudnia 2012 r.
- Protokół nr 44/13 z dnia 15 stycznia 2013 r.
- Protokół nr 45/13 z dnia 19 marca 2013 r.
- Protokół nr 46/13 z dnia 19 marca 2013 r.
- Protokół nr 47/13 z dnia 24 kwietnia 2013 r.
- Protokół nr 48/13 z dnia 13 maja 2013 r.
- Protokół nr 49/13 z dnia 19 marca 2013 r.
- Protokół nr 50/13 z dnia 13 maja 2013 r.
- Protokół nr 51/13 z dnia 13 maja 2013 r.
- Protokół nr 52/13 z dnia 27 maja 2013 r.
- Protokół nr 53/13 z dnia 17 czerwca 2013 r.
- Protokół nr 54/13 z dnia 25 lipca 2013 r.
- Protokół nr 55/13 z dnia 17 września 2013 r.
- Protokół nr 56/13 z dnia 16 października 2013 r .
- Protokół nr 57/13 z dnia 19 listopada 2013 r.
- Protokół nr 65/14 z dnia 19 maja 2014 r.
- Protokół nr 66/14 z dnia 4 czerwca 2014 r.
- Protokół nr 67/14 z dnia 12 czerwca 2014 r.
- Protokół nr 68/14 z dnia 9 lipca 2014 r.
- Protokół nr 69/14 z dnia 24 lipca 2014 r.
- Protokół nr 70/14 z dnia 11 września 2014 r.
- Protokół nr 71/14 z dnia 1 października 2014 r.
- Protokół nr 72/14 z dnia 1 października 2014 r.
- Protokół nr 73/14 z dnia 1 października 2014 r.
- Protokół nr 74/14 z dnia 1 października 2014 r.
- Protokół nr 75/14 z dnia 21 października 2014 r.
- Sprawozdanie z przeprowadzonej analizy stanu zatrudnienia w Urzędzie Miejskim Trzcianki za lata 2002-2010.
- Sprawozdaniez przeprowadzonej kontroli działalności Burmistrza w spółkach gminnych.
- Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej analizy wykonania budżetu gminy Trzcianka za I półrocze 2011 r.
- Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli zasadności umorzeń podatkowych w roku 2012
- Sprawozdaniez przeprowadzonej kontroli realizacji zaleceń pokontrolnych wypracowanych w latach 2010-2011 przyjętych przez Komisję Rewizyjną i inne organy kontrolne
- Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej analizy wykonania budżetu Gminy Trzcianka za I półrocze 2013 r.
- Sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli procedury wydawania decyzji o ustaleniu warunków lokalizacyjnych i podziału nieruchomości w okresie od 2011r.
- Sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli procedury wydawania decyzji o ustaleniu warunków lokalizacyjnych w sprawie RPI.6730.56.2011.MDM
- Sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli procedury rozpatrywania skarg składanych do Urzędu Miejskiego Trzcianki w roku 2013.
- Sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli procedury przeprowadzania przetargów w okresie od 2013 r. do I połowy 2014 r.
- Sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli analiza wyników finansowych w spółkach gminnych za rok 2013.
- Sprawozdanie z przeprowadzonej analizy Zarządzenia Nr 179/14 Burmistrza Trzcianki z dnia 27 sierpnia 2014 r. w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Trzcianka za pierwsze półrocze, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za pierwsze półrocze 2014 r.