Gmina Trzcianka, w ramach realizacji projektu „Dobry i przyjazny Urząd” wdrożyła w Urzędzie Miejskim Trzcianki zadanie polegające na monitorowaniu poziomu satysfakcji klienta z jakości świadczonych usług publicznych.
W okresie od 20 października do 12 listopada 2014 r. będzie prowadzone kolejne badanie ankietowe Ankiety dostępne są :
-
w formie papierowej - w siedzibie urzędu,
-
w formie elektronicznej – www.ankieta.trzcianka.pl
Gmina Trzcianka, w ramach realizacji projektu „Dobry i przyjazny Urząd” wdrożyła w Urzędzie Miejskim Trzcianki zadanie polegające na monitorowaniu poziomu satysfakcji klienta z jakości świadczonych usług publicznych.
W okresie od 1 do 20 października 2013r. oraz od 14 do 30 listopada 2013r. prowadzono badania ankietowe satysfakcji klientów urzędu.
Ankieta składała się z 4 pytań wprowadzających, jednego pytania macierzowego, w którym klient oceniał 15 aspektów, mających wpływ na jakość usługi oraz jednego pytania otwartego pozostawiającego możliwość dopowiedzenia kwestii nie uwzględnionych w ankiecie. Ankiety można było wypełniać elektronicznie oraz tradycyjnie (papierowo).
W pierwszym badaniu wzięło udział zaledwie 82 respondentów, natomiast w drugim 52.
Szczegółowe raporty z obu badań znajdują się poniżej oraz na stronie internetowej - www.trzcianka.pl
Trwałość projektu wynosi 5 lat. Kolejne badania będą prowadzone systematycznie raz w roku przez okres nie krótszy niż 3 tygodnie, w formie papierowej - ankiety dostępne w siedzibie urzędu oraz elektronicznej – ankieta dostępna przez link bezpośredni.