Jesteś w dziale: Strona Główna » BIP » Ochrona Środowiska » USUWANIE AZBESTU
O G Ł O S Z E N I E
Informuję mieszkańców, wspólnoty mieszkaniowe oraz podmioty gospodarcze z terenu gminy Trzcianka lub osoby posiadające nieruchomości na terenie gminy Trzcianka
o możliwości składania wniosków o udzielenie pomocy finansowej na demontaż i odbiór wyrobów zawierających azbest lub sam odbiór ww. wyrobów.
Wnioski można składać w terminie:
od dnia 18 kwietnia 2016 r. do dnia 12 sierpnia 2016 r.
Po upływie wyznaczonego terminu wnioski nie będą przyjmowane.
Wnioski rozpatrywane będą według kolejności wpływu do tut. Urzędu i do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
Wnioski i szczegółowy regulamin udzielania pomocy finansowej na likwidację wyrobów zawierających azbest dostępny jest na stronach internetowych: www.bip.trzcianka.pl , www.eko.trzcianka.pl oraz w Referacie Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Rozwoju Wsi w Urzędzie Miejskim Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka (pok. nr 1, tel. 67 352 73 45).
Pliki do pobrania: