Wyszukiwarka:
Jesteś w dziale:  Strona Główna » BIP » Ochrona Środowiska » USUWANIE AZBESTU




O G Ł O S Z E N I E

Informuję mieszkańców, wspólnoty mieszkaniowe oraz podmioty gospodarcze z terenu gminy Trzcianka lub osoby posiadające nieruchomości na terenie gminy Trzcianka



o możliwości składania wniosków o udzielenie pomocy finansowej na demontaż     i odbiór wyrobów zawierających azbest lub sam odbiór ww. wyrobów.

Wnioski można składać w terminie:
od dnia 18 kwietnia 2016 r.  do dnia 12 sierpnia 2016 r.

Po upływie wyznaczonego terminu wnioski nie będą przyjmowane.

Wnioski rozpatrywane będą według kolejności wpływu do tut. Urzędu i do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

Wnioski i szczegółowy regulamin udzielania pomocy finansowej na likwidację wyrobów zawierających azbest dostępny jest na stronach internetowych: www.bip.trzcianka.pl , www.eko.trzcianka.pl oraz w Referacie Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Rozwoju Wsi w Urzędzie Miejskim Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka (pok. nr 1,  tel. 67 352 73 45).
 
Pliki do pobrania: